onsdag 7 juni 2017

Månadsrapport April - Maj 2017


 Antal lästa böcker: 5
Påbörjade serier: 1
Avslutade serier: 0
Antal sidor: 1886
Svenska: 1
Engelska: 4

Bästa bokGlass Sword av Victoria Aveyard
Inte helt förvånansvärt då jag älskade första boken. Inte lika bra som första, men ändå bästa utav de här två månaderna.

 Största överraskningenLåt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist
Vem hade trott att jag skulle gilla den här boken så pass mycket? Hade aldrig läst den om det inte vore för vår skoluppgift, men är glad att jag gjorde det.

Största besvikelse: -

Sämsta bokTempted av P.C. Cast & Kristin Cast
Helt utan tvekan. Den här boken var så trist och seg så det är inte sant. FY!


Jag har haft massor att göra de senaste två månaderna, trots att jag har velat läsa massor och fortfarande vill, så hittar jag aldrig tid, ork eller lust. Förhoppningsvis blir det bättre snart, nu när jag precis har börjat lyssna på ljudböcker, så nu kan jag få saker gjorda SAMTIDIGT som jag får "läsa"! Helt underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar